FANDOM

Dragonite Iris
アイリスのカイリュー Iris Kairyu
Bag Poké Ball Sprite
Iris Dragonite
Dragonite Iris
Debiut w odcinku Iris and the Rogue Dragonite!
Miejsce złapania Miasteczko Undella
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Iris
Ani149OD
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Dragonite Iris (Japoński: アイリスのカイリュー Iris's Kairyu) jest czwartym Pokémonem którego Iris zdobyła.

HistoriaEdytuj

Dragonite pierwszy raz pojawił się w Iris and the Rogue Dragonite!, gdzie był ścigany przez Hydreigona. Hydreigon zranił jego skrzydło, przez co Dragonite wpadł do jeziora. Ponownie udało mu się latać, ale stopniowo opadał z sił z powodu kontuzji. Ostatecznie trafił do elektrowni powodując awarię w mieście Undella. Choć to był tylko wypadek, pracownicy wierzyli, że było to zamierzone. Chcąc uciec od pracowników, Dragonite wszedł do elektrowni i zabarykadował się w pomieszczeniu za pomocą Lodowego Promienia. Skulił się na podłodze do odpoczynku w celu regeneracji sił.

Słysząc historię Dragonite'a od Oficer Jenny, Iris nie chciała uwierzyć, że spowodował on awarię celowo. Później ona, Ash i Dawn przeniknęli się do elektrowni i znaleźli Dragonite'a. Ten zaatakował ich, a Piplup i Oshawott zostali wykorzystani do obrony grupy do momentu, w którym Meloetta przyszła i uspokoiła go swoim głosem. Potem smoczy stworek zapadł w sen ponownie z powodu kontuzji. Gdy Ash i Dawn poszli poinformować Sierżant Jenny, Iris była w stanie przeczytać jego serce i zobaczyła, że ból spowodowany przez Hydreigona spowodowała jego utrudniony lot, przez który przypadkowo uderzył w terminal.

Iris and Dragonite

Iris i Dragonite

Pomimo tego, Oficer Jenny zebrała grupę trenerów, by walczyć z Dragonite'em. Iris rzuciła się w celu ochrony Dragonite'a przed nimi do chwili, kiedy Ash i jego przyjaciele wrócili z materiałem dowodowym, by udowodnić niewinność Dragonite'a. Na koniec dnia, tuż przed odejściem Dragonite'a, ten spojrzał na Iris. Cilan zasugerował, że może Dragonite chciałby zostać Pokémonem Iris i dał się złapać.

W Jostling for the Junior Cup!, Iris użyła go w pierwszej rundzie Światowego Pucharu Juniorów Pokémon przeciwko Beartic'owi Georgii. Podczas bitwy, Dragonite nie chciał słuchać żadnych poleceń Iris. Pomimo ciężkiej niekorzyści typu do Beartica, Dragonite łatwo zlekceważył jego ataki i pokonał go Pięścią Gromu, dając Iris wygraną.

W Battling Authority Once Again!, z pomocą Cynthii, Dragonite przez pewien czas słuchał swojej trenerki. W drugiej rundzie turnieju, walczył z Mamoswine'em Dawn. Podczas walki nauczył się Smoczego Pędu i pokonał przeciwnika.

Osobowość i charakterystykaEdytuj

Dragonite jest rodzajem Pokémona, który jest gotowy i chętny do walki z każdym przeciwnikiem. Spośród wszystkich innych Dragonite'ów szczególnie wyróżnia go jego wrogi wyraz twarzy. Chociaż jest to trudne, może mieć pewien sentyment do Iris, gdyż łatwo dał się jej złapać. Jednak, jak widać w Jostling for the Junior Cup! nie jest gotowy, aby słuchać jej poleceń.

Znane ruchyEdytuj

Znane ataki
Nazwa ataku Po raz pierwszy pokazane Podczas użycia
Miotacz Ognia Iris and the Rogue Dragonite! Iris Dragonite Flamethrower
Pięść Gromu Iris and the Rogue Dragonite! Iris Dragonite ThunderPunch
Lodowy Promień Iris and the Rogue Dragonite! Iris Dragonite Ice Beam
Smoczy Pęd Battling Authority Once Again! Iris Dragonite Dragon Rush

CiekawostkiEdytuj

  • Dragonite to pierwszy pseudo-legendarny Pokémon złapany przez główną postać, choć Ash posiada Gible'a, który ewoluuje w pseudo-legendę.
  • Dragonite jest pierwszym Pokémonem nie-z-Unovy, który został złapany w Unovie podczas sagi Best Wishes.
  • Dragonite jest pierwszym w pełni wyewoluowanym Pokémonem drugiej ewolucji, który został złapany w środowisku naturalnym przez główną postać, i drugim uzyskanym ogólnie na ostatnim stadium, pierwszym był Togekiss Dawn.
  • Dragonite jest obecnie jedynym Pokémon Iris, który ma niepotwierdzoną płeć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki