FANDOM

Emolga Iris
アイリスのエモンガ Iris Emonga
Bag Poké Ball Sprite
Iris Emolga
Emolga
Debiut w odcinku Zniewalająca Emolga!
Miejsce złapania Droga 4 (Unova)
Płeć Samica
Zdolność Statyczność
Teraźniejsza lokalizacja Z Iris
Ani587OD
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.
Poparzona Emolga Iris

Poparzona Emolga

Emolga Iris (jap. アイリスのエモンガ Emonga Iris) - jest trzecim Pokémonem, Iris. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku Zniewalająca Emolga!.

HistoriaEdytuj

Iris and Emolga

Iris i Emolga

Emolga zadebiutowała w Zniewalająca Emolga!, gdzie użyła Przyciągania do zdobycia żywności od grupy Patratów. Później spotyka Axew Iris, goniącego za jabłkiem w dół wzgórza. Zachowuje się uprzejmie wobec Axewa tak, aby mogła uzyskać żywność, ale ucieka przed Biancą. Później znowu spotyka się z grupą, a Axew Iris chce się z nią podzielić owocami. Później Emolga, Axew Iris i Iris gubią się głęboko w lesie, pełnym wrogich Swoobatów. Połączyli siły, aby spróbować pokonać Swoobaty, ale Wyładowanie i Ukryta Siła Emolgi nie były wystarczające silne, aby pokonać ich wszystkie. Jednak Ashowi i Pikachu udaje się wszystkich pokonać. Gdy są oni bezpieczni, wracają do obozu, gdzie Emolga wpada w ramiona Iris i akceptuje, by ta ją złapała. Bianca nie jest z tego zadowolona, gdyż to ona chciała ją złapać.

W Emolga i nowa Elektro Zmiana!, Iris postanawia szkolić Emolgę i wysyła ją do walki z Biancą i jej Pignite'em. Za jednym Przyciąganiem, Pignite zakochuje się i wraca do PokéBalla. Później walczy z Minccino Bianci, ale używa Zmiany Wolta i zamienia się kolejno miejscami z Pansage'em Cilana, z Excadrilem Iris i ze Snivy Asha, która nie jest pod wrażeniem jej lenistwa. Dwójka kończy rozliczanie różnic, gdy obie współpracują, aby zatrzymać Simiseara. Później ponownie walczyły ze sobą w Pokonać strach z otwartymi oczami!.

W Archeops we Współczesnym Świecie!, Iris wysyła Emolgę, żeby razem z Tranquill Asha nauczyły ożywioną Archen latać. Zaczęła od użycia Przyciągania, które ujawniło, że Archen jest również samicą. Po tym jak została podziobana po głowie, Emolga używa Zmiany Wolta i wysyła Stunfiska Cilana, a sama odpoczywa na drzewie.

W Cilan kontra Trip, Ash kontra Georgia!!, Iris używa Emolgi do walki z Jimmy'm Rayem w turnieju Don Battle. Korzystając z jej potężnych ruchów, udało jej się pokonać Watchoga i pozwoliło to Iris przejść do następnej rundy. W następnym odcinku Iris używa Emolgę do walki ze Stephanem i jego Sawkiem. Podczas bitwy, Emolga ujawnia swoją zdolność - Statyczność, która znacznie spowolniła Sawka. Potem pokonała Sawka za pomocą potężnej Ukrytej Siły, co pozwoliło Iris kontynuować turniej.

W BW060, Emolga pomogła uratować Trio Kami przed Zespołem R. Wielokrotnie używała Ukrytej Siły na helikopterze Dr. Zager dopóki nie pomogli jej Pikachu, Roggenrola, Axew Iris i Pansage Cilana, co spowodowało zniszczenie pola siłowego ratując Trio Kami od złapania.

Charakter Edytuj

Emolga i Snivy

Emolga i Snivy okazujące sobie wrogość

Gluttonous Emolga

Emolga i jej wielka miłość do jabłek

Emolga może być silną wojowniczką, ale może również być leniwa i żarłoczna. Ma szczególne zamiłowanie do jabłek. Często używa ładnego wyglądu do manipulowania otaczających ją, by dostać to czego chce. Jej pobłażanie jest widoczne, gdy używa Przyciągania na Pokémonach Asha i wszyscy chętnie rezygnują z żywności nie zdając sobie sprawy, co właśnie robią. Również wykorzystuje Zmiany Volta regularnie, starając się unikać wszelkich działań, takich jak walka. Emolga może być także królową dramatu, jak pokazano, kiedy okłamała Oshawotta i Axewa przy trzech Watchogach, że jest chora, kiedy tylko chciała zdobyć jabłka Watchog'ów. Niemniej jednak, ma dobre serce, jak próbowała chronić Iris i Axewa przed grupą Swoobatów i dziękując Snivy Asha za pomoc jej, Oshawottowi i Axewowi w pokonaniu Simiseara. W Pokonać strach z otwartymi oczami! okazała się wciąż nie lubić się ze Snivy Asha.

Znane atakiEdytuj

Znane ataki
Nazwa ataku Po raz pierwszy pokazane Podczas użycia
Przyciąganie Zniewalająca Emolga! Emolga Attract
Wyładowanie Zniewalająca Emolga! Emolga Discharge
Zmiana Wolta Zniewalająca Emolga! Iris Emolga Volt Switch
Ukryta Siła Zniewalająca Emolga! Emolga Hidden Power2

Poziom: co najmniej 50