FANDOM

Stunfisk Cilana
デントのマッギョ Dento Maggyo
Poké Ball
Cilan Stunfisk.png
Stunfisk
Debiut w odcinku Pokonać strach z otwartymi oczami!
Miejsce złapania Trasa 4
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Cilanem
Stunfisk
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.
Poparzony Stunfisk Cilana.jpg

Wyssany Stunfisk

Stunfisk Cilana (Jap. デントのマッギョ Dento no Maggyo) - jest trzecim Pokémonem Cilana.

HistoriaEdytuj

Cilan and Stunfisk.png

Cilan i Stunfisk

Stunfisk został pokazany po raz pierwszy, jako Pokémon zamieszkujący jezioro ze swoim przyjacielem Palpitoadem i jego grupą Tympole'ów w Pokonać strach z otwartymi oczami!. Palpitoad poprosił o pomoc Stunfiska, aby ten pozbył się Asha i Oshawotta, których uważał za intruzów. Udało mu się ich wypłoszyć z jeziora i ochronić je przed nimi. Ale Cilan użył swoich umiejętności rybackich i wyciągnął Stunfiska na brzeg. Palpitoad stanął przed grupą, a Stunfisk użył Bomby Błotnej na Koneserze, ale udało mu się uniknąć ataku. Cilan następnie podniósł wędkę w powietrze i zaczął kręcić nią wokół Stunfiska, utrzymując go w jednym miejscu, aż Ash był w stanie pokonać Palpitoada. Gdy Ash to zrobił, Cilan uderzył Stunfiskiem o ziemię, a dzięki oszołomieniu po upadku z łatwością go zdobył.

W Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk! walczył przeciwko Larveście Luke'a podczas ćwierćfinału turnieju Don Battle, w którym Stunfisk pokazał niezwykłą zdolność w skoku w powietrze i szybowaniu, trzepocząc płetwami jak skrzydłami. Nawet on z nowym atakiem - Poparzenie - nie był super skuteczny przeciwko rywalowi. Larvesta zminimalizował szkody, pokrywając się swoim Strzałem Siecią, działającym jako tarcza. Następnie piecze Stunfiska potężnym Miotaczem Ognia pokonując go.

W Zatrzymać Gniew Legend! (Część 1) nawiązał współpracę z Pikachu Asha do walki z Tornadusem i Thundurusem. Stunfisk wykorzystał swoje niesamowite zdolności latania, aby on i Pikachu Asha mogli z powietrza atakować kombinacją Elektryczny Szok - Piorun, atakując oba legendarne Pokémony. Jednak Pikachu zostaje strącony z Stunfiska, a on zostaje pokonany Młoto Ramieniem.

W Cilan Wkracza Do Akcji! walczył ze Swanną Skyli. Miał przewagę poprzez typy oraz przez to, że Swanna była Poparzona jego atakiem. Jednak Swanna sobie poradziła, a Stunfisk został pokonany.

CharakterEdytuj

W swoim debiucie Stunfisk był agresywny, podobnie jak inne Pokémony żyjące w jeziorze. Okazał się silny i częściowo niezależny, co spowodowało nieposłuszeństwo wobec Palpitoada, udowadniając, że nie funkcjonuje dobrze w grupie. Po złapaniu przez Cilan'a, jego osobowość nie uległa zmianie, jak pokazano w Archeops we Współczesnym Świecie!, gdy po wezwaniu go przez Zmianę Wolta Emolgi zaatakował nowo ożywioną Archen za pomocą Elektryczny Szoku, a następnie roześmiał się. Wydaje się, że jednak akceptuje Cilana jako swojego trenera i jako nowego "lidera". W BW062, Stunfisk nie wykazał już agresji wobec innych Pokémonów, nawet był uśmiechnięty jak oglądał flirtowanie Oshawotta z Emolgą, pokazując, że jest zadowolony ze swojej nowej grupy.

Stunfisk fly.png

Stunfisk podczas "latania"

Znane atakiEdytuj

Znane ataki
Nazwa ataku Po raz pierwszy pokazane Podczas użycia
Kamuflaż Pokonać strach z otwartymi oczami! Stunfisk Camouflage.jpg
Elektryczny Szok Pokonać strach z otwartymi oczami! Stunfisk Discharge.png
Bomba Błotna Pokonać strach z otwartymi oczami! Stunfisk Mud Bomb.png
Wrzątek Furia Klubowej Bitwy: Emolga kontra Sawk! Stunfisk Scald Chris.JPG
Bomba Mułu Battling Authority Once Again!

Poziom:Co najmniej 35

Więcej z Fandomu

Losowa wiki